Måndag.

Timmarna har gått undan idag. Först ut till stallet och skulle greja med ponnysarna. Skulle även få rida Baloo, något som jag försökte glömma genom att inte ta på mig ridkläder men när Malin gick och hämtade hans sadel så förstod jag att det är lika bra att lägga ner försvaret och hoppa upp =) . Han var snäll som vanligt och kastade inte av mig. Sen iväg till läkaren och efter det vidare och lämnade blod, kastat i mig mackor på blodtappningen och vidare till dagis. Nu laddar jag med kaffe inför ett spinningpass men sen ska jag sätta mig i soffan (när barnen är nattade, matade, och disken diskad osv...)


Kommentarer
Postat av: pappa

Ta inte ut dig bara.

2009-09-21 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0