Vilken ovärdig dag!

Har haft sånt genomgående oflyt idag! Har städat lägenheten och tog av klädseln på divanen, den gick sönder i varenda jävla dragkedja och det tänker jag INTE på att laga så jag slängde klädseln som ändå är rätt sliten och på eftermiddagen begav vi oss till IKEA för att välja en ny klädsel, För en gångs skull har jag en anledning att åka dit men jag kände verkligen inte för det! Har annat att göra idag.

 Jag skulle välja mellan en vit eller en röd för dom är nästan i samma prisklass och båda går att tvätta i 60 grader. Efter att ha funderat och krånglat där inne (V skrek sig igenom hela IKEA) Så bestämde jag mig för en vit klädsel som den jag slängt men den passar ju till alla filtar och så. Men den var SLUT (Ovaaaaaaaaaaaaanligt IKEA) Jaha men då slipper jag välja sa jag och bad om den röda istället. Killen gick för att hämta den, kom tillbaka efter 15!!!!!!!!!! Minuter och sa att den inte fanns där den skulle och ringde och krånglade runt och efter ytterligare 15 minuter sa han att den är helt slut och kommer om några veckor. Så det kändes så jävla onödigt. Nu har jag gjort en egenkomponerad klädsel för att skydda möbeln och det får duga.

Sen när jag kom till stallet så öppnade sig himlen och det började blåsa storm! Så nu är jag glad över att vara hemma och torr igen, bara barnen somnar sen så ska jag andas ut och glömma den här tråkdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0