Tisdag

Inatt har jag drömt om lägenheter och ångrat mej i sömnen flera gånger. Men nu idag ska jag säga upp min lägenhet. Jag gillar verkligen min lägenhet men den är aldeles för dyr får att bo själv i och när jag flyttar så kommer det ju kännas mer som "mitt" hem och inte "mitt och mattias". Det blir väll kanske mer som en ny start i livet, men det känns en aning vemodigt det kan jag inte påstå annat. Den nya lägenheten är oxå fin fast ett rum mindre och inte lika modern. Men den ska tapeseras om i alla rum och de ska lägga ut klinkers på terassen så den blir nog fin. Överflöd med växter och gardiner får jag för det är tre fönster mindre..  Du ska jag hälsa på en vän som ligger på sjukhuset. Sen ska jag hem och diska och vika in tvätten.

 

Här är  min älskade hund Bäbis. Som bor tillfälligt hos Mattias, saknar Bäbis en hel del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0