En ovanlig kvinna

igår så skulle jag möta pappa på Biltema, tidsfördriv. Jag kom lite före honom till parkeringen och när jag steg ur bilen så såg jag något jag aldrig sett tidigare. Jag visste inte om det var på riktigt eller nåt sorts skämt men det verkar faktiskt vara sant.
Där står en kvinna i 55-60 års åldern som trycker sig mot en man som är lutad mot en annan bil. Hon har en cigarett i ena handen och röda målade naglar. På fötterna bär hon röda och glansiga skinnstövlar, stövlarna hade röda skosnören, klacken var av stilett.
Benen var täckta i av breda nätstrumpor På kroppen hade hon en rock i röd lack (!) Håret var knallrött förutom en decimeter utväxt som var råttfärgad.
Jag ttittade lite disktet länge och väl och tänkte att jag gärna skulle vilja ta ett kort på henne med mobilen och visa er här på bloggen. Men mitt förnuft satte stopp för att ta fram kameran så jag gick in på Biltema sålänge och väntade innanför deras portar på pappa.

Jag fick vänta en liten stund så jag började fundera på vart han tog vägen då han kom in och såg lite lurig ut, sen visade han mig denna bilden:

image90

Pappa hade oxå lagt märke till den frigjorda tanten på parkeringen och eftersom han saknar det förnuft som stoppade mig så gick han fram till henne och frågade om hon ville vara med på ett kort tillsammans med honom.. Mannen som hon hade tryckt upp mot motorhuven när jag såg henne fick agera fotograf. Hon hade tydligen blivit glad och glatt ställt upp på fotograferingen. Så här får ni en bild på kreaktionen iaf!

Min teori är att det handlade om något sorts rollspel att hon kanske skulle förnedra sitt sällskap på allmän plats och tydligen är Biltemas parkering ett spännande ställe. Men det är ju bara min teori...

Kommentarer
Postat av: Hannie

HAHAHAHA! Skojar du?! :D Han tog verkligen en bild på henne och honom?! (Ja det ser jag ju, men shit...) :D (Det som var sjukt i min blogg i går var förresten bara att jag hade en sjukt tråkig och händelselös kväll, nuttin more, nuttin less.)

2008-04-12 @ 21:21:00
Postat av: Sandrah

HAHAHA vilken rolig pappa du har :D

2008-04-12 @ 22:12:12
URL: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0