antagen

Idag fick jag antagningsbesked för Naturkunskapen. Jag blev antagen. Chansen att jag skulle bli det var inte så stor etersom komvux inte hade några pengar kvar och dessutom är dom mitt i terminen, dom köper in kursen från ett företag. Det var verkligen supersnällt av studievägledaren att fjäska för skolledningen för min skull och givetvis blir jag glad att slippa vänta till hösten men samtidigt kände jag lite "åh nej!" oxå,... Det komer ju bli att jag läser 300% fram till sommaren då.

Tänk vad soft man hade det på gymasiet egentligen! Man kan inte vara redo för det då eftersom man då uppfattade det som jobbigt. Jag har typ aldrig gjort en läxa eller pluggat inför ett prov, men det räckte ändå alltid till iaf ett G. Höstterminen i nian var jag i skolan tre lektioner, på HELA terminen. Men det tentade jag ikapp sista veckan innan skolavslutningen på våren. Visst jag fick inte betyg i alla ämnen men jag kom iaf in på gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: Linn

han var väldigt väldigt fin iaf!
lycka till med han!

2008-02-14 @ 23:25:24
URL: http://napmil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0