Enkät

hur många timmar har du som mest suttit vid datorn?
Hela dygnet.

vilken färg har du på din cykel?
Har ingen cykel men jag hade en vit som jag lämnade utanför CCC.

blondin eller brunett?
Brunett.

vilken färg har du på din text på msn?
Svart.

vilket stjärntecken är du?
Skytt.

vad åt du senast?
Chips.

har du en diskmaskin?
Ja.

rakar du av dina ögonbryn?
Nej!

har du husdjur?
Ja, hundar och hästar.

är du kär i någon just nu?
Nej.

har du brytit på tyska för att imponera på en kille/tjej?
Nej tyska är råfult.

har du sagt "lol" under samlag?
Nej jag säger aldrig "lol"

har du ätit godis för 100 kr på en kväll?
Ja absolut,  jag gillar dyr choklad.

vad är du beroende av?
Koffin.

berätta detaljerat över det äckligaste du ätit?
Marulk, förmodligen feltillagad.

hur lång är du?
169,5 cm.

om du var ett verktyg, vilket skulle du då vara?
En skära.

sover du med ett gosedjur?
Nej jag sover med Vilgot, han är gosig så det räcker.

vilken mobil har du?
Sony Ericsson, modellen vet jag inte.

vem var den senaste du fick sms av?
Johanna.

vem ringde du senast?
Johanna.

vem tänker du på just nu?
Johanna eftersom jag just skrev hennes namn två gånger, tre nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0