Måndags uppdraget slutfört

Idag har jag ränt på stan och sen ut på prommenad i två timmar så det har gåtts sen 11 på förmiddagen till 18 på kvällen. Känner redan att jag har träningsvärk! Är altså inte speciellt vältränad =). Pratade med studievägledaren idag, hennes dotter kollade på en ponny som jag haft till salu men har nu hittat en D maxad New Forest som jag blev nyfiken på. (blev ju inte så mycket studiesnack då, hehe) Vi bokade en tid den 11 Januari istället och ska gå genom vad som krävs för att jag ska kunna söka vidare till utbildningen jag vill gå. Känns otroligt skönt att vara på gång, hoppas jag kan söka till våren 2009, då vilgot ska börja dagis. Det ska bli skitkul ju, jag gillar att plugga egentligen men när jag har gått i skolan har det varit så mycket annat som tagit tid. Typ festande, socialt umgänge och annat smått och gott! Lars har ju varit emot att jag ska läsa vidare med, bara för att han inte han klarar av skolan så är det dumt att plugga typ. Men nu gör jag ju pricis som jag vill med livet!
Skönt känns det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0