Nu är helgen snart över.

Och vad har jag gjort? Inte mycket faktiskt, tvättat soffklädseln, ett projekt i sig. Idag ska jg nog ta mig en tur till bergvik och titta om det finns något för mina presentkort på Carlings och HM. Skulle behöva en ny tröja.
Doris och hundarna behöver aktiveras oxå, en tur på Skutberget skulle nog göra underverk för dom. Själv skulle jag kunna slappa hela dagen men en del verkar ju ha hur mycket energi som helst.
Imorgon ska jag till stallet på morgonen och sen plugga! Hade tänkt mig plugga under helgen men har inte riktigt fått till det med barnen så det får bli mer intensivt under veckan.
 
På tisdag ska jag klippa mig och färga håret, äntligen! Om "barnvakten" (en viss pappa) behagar komma, återstår att se...


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad ska du göra med håret?

2008-02-17 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0