Ofrächa hem.

Kollar på Rent hus som går på tv fyra nu klockan 20.00. Jag har städat eller rättare sagt sanerat en lägenhet i Björneborg (förort till Kristinehamn) där hemtjänsten vägrade gå in. Så den (hans) lägenhet var faktiskt snäppet värre än denna de visate på Rent hus. Det låg ca 2000 pizzakartonger i köket, från golv till tak och typ en pizzakant i varje som hade möglat och torkat för länge sedan. Att ta bakterieodlingar där hade varigt häfftigt, och äckligt.
Dom andra rummen var i samma standrard men vad gör man inte när man är pank. Det här med att inte sortera och slänga nog ofta känner jag ju igen från mig själv men jag har faktiskt bättrat mig! Mindre saker = mindrfe att städa.
image70


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0