Om möblering

I förrgår började min möblering hemma, pappa hjälpte mig att flytta om i vardagsrummet, nu är det dax för resten av lägenheten. Jag har lagt ut min sängram på blocket, nån som letar efter sängram så är det bara att kolla in här, det är faktiskt billigt! Jag ska själv byta ut en av 90 kärnorna mot Doris 120 och köpa en ny sängram till henne så småningom, med lådor och förvarning under.
Så jag byter 180 sängen mot 120 i mitt rum och får plats åt spjälsängen och eventuellt skrivbordet inne hos mig. Men jag har bara tunga möbler! Inget man släpar runt på själv direkt, och att skruva isär sängramen känns grymt jobbigt! Måste till IKEA och köpa sånna insektnyklar med. Bäst att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0