Studieplaner

Jag ska börja plugga, ska ringa med en gång på Måndag och be att få träffa en studievägledare som kan sätta upp mig på de kurser jag behöver för behörigheten. Om jag kan fixa det på distans under min mammaledighet så kan jag börja på universitetet när Vilgot ska börja dagis, vårterminen 2009 Det hade varit så underbart att få träffa nya människor och slippa vårdjobb som jag haft sen jag slutade skolan, undantaget när jag jobbade som hästskötare.

Först var jag personlig assistent innan jag fick Doris.
Sen gick jag startaegetkurs, klurade på importiden.
Efter det började jag som timvik på Hammarö kommun, bla på dagcenter för utveckligstörda och i en kafeteria.
Nu har jag gjort mitt som vårdbiträde, (det står undersköterska på mitt anställningsbevis men det klagade jag aldrig på för de har 5 kronor mer i timmen, haha.)
Hoppas jag kommer in på den utbildningen jag vill bara, jag skulle gärna läsa till fastighetsekonom men backade ur den iden som jag var totalt insnöad på en hel dag, haha. Insåg att jag skulle få läsa upp till Matte D och så kul ska vi inte ha på distans, vem skulle jag fråga om hjälp då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0