Tisdag

Igår började jag skolan, det kommer bli grymt för jag ska läsa 200% den första tiden för att komma ifatt de andra. Bye Bye datatid, bye bye sova, duscha.
Jag vet inte vad jag gett mig in på men jag började få en föraning när jag fick alla uppgifter igår. De andra kursdeltagarna som jag såg var förmodligen både barn, häst och hundfria. Men det blir nog bra! Det är ju bara ett år av ens liv. Då ska man väl kunna stå ut.

Idag ska de komma och hämta min säng, den jag la ut på blocket.. Den blev såld ganska snabbt men jag tror inte på det förens jag har pengarna i handen.

Sen blir det plugga av!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Oj det lät grymt jobbigt, men ger du dig fan på det så kommer det allt att gå bra ska du se =)

2008-02-12 @ 16:07:42
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Madde

Hejja hejja!! Pluggar du hemifrån?

Gud vad knäppo Maggan var när hon longerades då, haha... Inte hittat ngt hem åt henne än?

2008-02-16 @ 08:55:52
Postat av: Madde

Hejja hejja!! Pluggar du hemifrån?

Gud vad knäppo Maggan var när hon longerades då, haha... Inte hittat ngt hem åt henne än?

2008-02-16 @ 08:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0