Kronofogden.

För ca ett halvår sedan så hjälpte jag en person att lösa in en skuld hos kronofogden via min internetbank. Tydligen så satte jag över 100 kronor för mycket.
Nu har jag fått ett antal avier från KFM med 100 kronor som kan lösas in på posten. Dom vill altså ge mig tillbaka 100 kronor. Största anledningen till att jag inte löst ut avin är att jag är lat men jag tycker även att det är lite roligt att KFM är skuldiga MIG pengar! Så är det nog inte många som har det! Jag har klätt min stol i guld så att säga.
Nu har iaf avin blivit förflyttad till bilen så eventuellt löser jag in den på macken nästa gång jag ska tanka. Om ingen vill köpa skulden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0