Svårt att välja.

När jag ska bestäma mig för om jag ska ha pizza eller nåt med pommes så brukar det vara väldigt svårt, helst hade jag nog velat ha sallad med pommes till. Hur som helst så skulle jag INTE vilja ha denna kombination.
image83

Andra udda pizzor

Piteå: Julpizza med prinskorv, köttbullar, lax och rödbetssallad.

Junsele: en pizza med hjortronsylt.

Norsjö: pizza Lappland består av renskav och lingon.

Arboga: pizza Calzone - med komplett kebabtallrik.

Kärrtorp: Frukostpizza med yoghurt och flingor.

Forshaga: Pissagettin innehåller tomat, ost, köttfärssås, spagetti, vitlöksyoghurt och lök, halvinbakat.

Umeå: Rödingspizza med röding, kantareller, hollandaisesås, hackat ägg och lök.

Halmstad: Tamars Special består bland annat av tomat, ost, ananas, glass och chokladsås.

Jönköping: pizzan Tre Kronor serveras med tomatsås, riddarost, champinjoner, lök, kebabkött, färska tomater, isbergsallad och gurka samt pommes frites.

Åhus: Plankpizza är en vanlig pizza toppad med oxfilé och gratinerat potatismos.


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLÄ!

2008-03-18 @ 00:41:03
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0