25 frågor.

Gör du frukosten själv? - Ja
Har du suttit i rätten? - Ja men inte varit åtalad själv. däremot i polisförhör ett par gånger.
Har du slagit ner någon? - Nej inte slagit ner men jag har slagits, iaf örfilat.
Har du pussat någon av samma kön? - Ja.
Har du varit på strippklubb? - Nej jag är helt fel målgrupp för sånt.
Vad gör du när du blöder näsblod? Låter det rinna och tar kort för att sen publicera på bilddagboken... NEJ men försöker stoppa med papper eller bomull
När grät du senast? -Minns inte antar att det var ett tag sen.
Vem kan du prata om allt med? - Några av mina vänner, tre stycken är dom!
Har du solglasögon? - Ja tre par.
Skriv en mening på engelska? - Hello my name is Sara, i live in Karlstad.
Vem pussade du senast? - Vilgot
Vem kramade du senast? - Vilgot
Vad är din högsta önskan just nu? - En lottovinst av större summa. så kunde jag ägna mig åt mina hobbys istället för jobba.
Vad heter ditt hårspray du använder? - Loreal men det är sällan jag ens använder det.
Vem gillar du? - Gillar? Jag gillar väl många.
Röker du? - Nej inte direkt
Snusar du? - Nej inte direkt
Skolkar du? Nej jag ska ju börja skolan snart och då tänker jag inte skolka!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Rosa
Har du string på dig just nu? - Nej.
Känner du någon som heter Niklas? - Nej inte känner.
Har du bärbar data? - nej
Är du blyg? - Nej inte alls. Men jag har lite känsla för när man ska hålla käften och hålla låg profil till skillnad från vissa andra...
..


Er tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0