Fart och fläkt!

Jesus vad jag har ont mellan mina ben! I lårviken så att säga...
Har ju varit och ridit idag och det är min kropp inte van vid! Jag har heller aldrig ridit på en så CRAZY häst! Fullt sken! (ironi)
Idag har vi hämtat ut Globenbiljetterna oxå, Malin hade nog varit lite spänd innan mitt ridpass för även hon verkade lika nyförlöst och flamsig som jag och killen i kiosken tyckte nog vi var lagom korkade! (Malin hävdade tex att hon skulle ha biljetter till Globen i GÖTEBORG) Men nån ska ju vara det med!
Nu längtar jag iaf MASSOR till Lördag!


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA...sa JAG dä??? Det har jag då inget minne av ...ojojoj

2008-10-16 @ 10:27:29
URL: http://frokenveligs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0