Filmer och bilder från Lördagskvällen.

Efter att ha kikat i min mobil så ser jag att det inte bara var jag som lär mått dåligt igår, ni var fler.
Här är två vidios, tyvärr ser man inte så mycket. Men det första är Mattias framförande av Carolas låt fångad av en stormvind, den andra vidion är när självaste födelsedsagsbarnet mer eller mindre däckat på sitt playstation. Jag har nog sällan skrattat så som jag gjorde då. Bilden är som sagt skitkass men om ni höjer ljudet rejält så kanske även ni fattar det roliga.






Kvällen började iaf med att jag och Harely kollade på tv i soffan i väntan på födelsedagsbarnet.



Den obligatoriska akvariumbilden. (Jag tar tydligen alltid kort på fiskarna när jag är på fest.) Selene, Malin och Åsa synns med där i mörkret med. Men det var helt klart fisken jag siktade på.



Nån jättegod vodkachoklad som säkert gjorde sitt.



Harley igen, men nu har han hamnat uppockner. Senare åkte han till hundvakt med sin kompis Loon.



Här är Mattias och Conny som faktiskt var nykter men det ser inte så ut. Mattias var dock inte särskillt nykter..





Sen vet jag att jag har min vanliga kamera full av bilder men då ska jag hitta kamerasladden innan jag laddar in dom i datorn men jag tror jag vet vart den är faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0