Hur och Vem.


HUR

Svarar du i telefonen: "Sara" eller om jag känner nån väldigt väl så kan jag svara något annat.
Gör du när du är kär i fel person: Försöker glömma och gå vidare.
Tycker du om gul-bil-leken: Nej ingen aning om vad det är?
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Vet inte faktiskt en tjuga kanske, har sällan kontanter.
Mycket är klockan: 09,29
Många kontakter har du på msn: 109 stycken
Spenderar du en regnig dag bäst: I soffan eller sängen!
VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?  Hejhej har du roligt?
Pratar du med på msn just nu? Ingen alls.
Ringde dig senast? Malin
Pussade dig senast? Mja... Nån av barnen antar jag =).
Vill du kasta en sten i huvudet på? En tjej som heter Elinor som inte borde få ha barn, men tyvärr har hon det.
Saknar du mest just nu? Ingen alls!
Ska du träffa imorgon? Imorgon kommer jag träffa ganska många, min syster, min sons pappa (han ska hämta honom), min systers pojkvän, Malin och hennes familj, sen får vi se..
Sov du med senast? Förutom barnen?
Festade du med senast? Malin.
Vem fick du senast sms av? Lars.


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja!
Haft träningsvärk: Ja typ överallt
Önskat att du var det andra könet: Nej.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej.


Kommentarer
Postat av: tommpa (enungman)

ler

Jepps.. ärliga svar är bäst :-)

Det finns en utmaning till dig i min blogg (du som verkar gilla listor o sånt..) :)



http://enungman.se/blogg/2008/10/utmaning/

2008-10-30 @ 15:45:32
URL: http://enungman.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0