Internet är bäst!

Idag har jag tagit en liten promenad till apoteket med barnen och känt mig lagom sympatierad med. Jag har en snygg blåtira efter krocken. Dessutom min polska blondering.
 JAg kan inte förklara mig, Det skulle nog vara ännu mer pinsamt om jag skulle ställa mig och ursäkta mig för personalen på apoteket som log så medlidande när jag skulle betala i kassan. "Jo men altså bara så du vet så har jag krockat med bilen och dängt i huvudet, jag har fler blåmärken på kroppen om du inte tror mig."
Hur klarar sig dom som blir misshandlade hemma regelbundet? Går dom inte utanför dörren då eller? Det kanske är där internetshopping kommer till pass! Hurra för internet!!

Kommentarer
Postat av: therese

men HUR ser det ut nu då?

2008-10-14 @ 14:55:50
Postat av: therese

määh du får väl visa!

2008-10-14 @ 15:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0