Ja så ser det ut.




Och det här med att sminka över funkar inte, jag har provat med fundation och conciler och det ser bara värre ut! det som är lila blir helt svart.

Det roligaste var när jag och Doris beställde pizza till hemkörning.. då hade jag ju helt glömt bort det och verkligen inte försökt täcka det, jag har väl inte vanan inne helt enkelt! Pizzabud kanske har vanan, det kanske är många som ser betydligt värre ut i ansiktet som inte vågar gå till Konsum utan äter pizza varje dag. Dom kanske ser en hel del de där pizzabuden.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Aww men det försvinner väl ganska snabbt iaf? =)

2008-10-14 @ 17:17:54
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0