Jag kan inte skriva för smaskigt.

Jag har fått ett par mail nu om att jag borde skriva mer utlämnande och smaskigare detaljer här i bloggen. Vet inte vad ni tror att jag har för något väldans underhållande privatliv? Men nu är det så att jag inte alltid har alla hästar hemma utan lämnar ut min bloggadress hejvilt! Så jag kan inte skriva allt om allt. Det kan lätt komma fram till fel personer, osv.
Men nu finns det ju inte så mycket avslöjande i mitt liv så det är ju inte så mycket ni missar kan jag lova!

Jag har fortfarande en Polsk hårfrisyr, är fortfarande fet och har fortfarande ostädat hemma! Men nu ska jag snart åka till stallet och sen ska jag få följa med på äventyr till maxi, ska klä upp mig till detta! SÅ spännande är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0