JÄVLA SKIT!

Jag kom jämt hem från stallet, hungrig. Kollade vad jag hade i frysen, hade tankarna på nån snabb lätt mat att laga till eftersom klockan är lite för mycket för en mastig middag. Dessutom har jag redan ätit lagad mat två gånger idag.
Men vad tror ni jag ser? EN HEL KARTONG FULL MED MUNKAR! Hallonmunkar, tycker iofs mer om vaniljmunkar men ändå!
Jag ska inte äta sånt! Jag har lyckats hålla mig ifrån allt vad godis, chips och bakverk heter i TVÅ DAGAR. Det är mycket för mig!
Jag vet inte hur jag ska betee mig nu. Ska jag slänga dom för att slippa frestelsen? En knarkare skulle ju inte behöva ha knark i skafferiet. Men samtidigt vore det patetiskt om jag inte kunde ha munkar i frysen utan att käka upp dom. Men sån är jag NOLL karaktär.
Usch, snälla nån kom och ät upp mina munkar!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha jag är som dig

2008-10-28 @ 09:32:13
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0