Just nu.

Nämn något som gjorde dig glad i går: Mina barn
Vad gjorde du kl 08 imorse: Drack kaffe
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var ute med hunden.
Det sista du sa högt:  Godnatt
Det senaste någon sa till dig: Jag älskar dig mamma, sov gott
Vad har du druckit idag: kaffe, vatten, pärondryck
Vad var det senaste du åt: Fiskbullar
Vad var det senaste du köpte: En lampa
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärg, mörkbrun.
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt, fuktigt och kallt.
Godaste glassmaken: Inte så glasstokig men vanilj och choklad är ju gott
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, typ.
Sover du tungt: Nej inte alls.
Drömmer du mardrömmar: Ibland, inga alvarliga som jag får ångest och panik av utan mest halvtokiga, härom natten drömmde jag att jag blev förlamad och fick sitta i rullstol men jag tyckte ändå det var rätt ok i drömmen.
Trivs du med ditt jobb:  jag har inget jobb
Favoritklädsel: pyamas
Favoritlåt just nu: Har inga såna direkt.
Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster
Vad gör dig glad just nu: vet inte
Vad ska du göra härnäst: sova
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: trött och lite småledsen
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: röda mjukisbyxor som är skitfula, en grå tröja.
Sommarplaner: sola bada dricka kaffe och vatten. En del party blir det nog!
Hur många kuddar sover du med: typ sju?
Spelar du något instrument: Ja
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Mina barn
Är du kittlig: ja
Snarkar du: nej om jag inte är förkyld
Stjärntecken: skytt
Äckligaste insekten: spindlar
Stökigt eller välstädat: jag har det stökigt alltid.
Längtar du mest efter just nu: sova gott.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad spelar du för instrument?

2008-10-28 @ 09:38:58
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0