Plötsligt ensam.

Pappa skickade ett sms i morse, och det hör inte till vanligheterna att han skickar sms. (Han har nyss lärt sig att läsa sms året är 2008. Min mamma har kunnat skicka sms ett tag men nyligen lärt sig att variera med små bokstäver. Även detta år 2008)
Men nu till saken, han ville att jag skulle ringa upp honom när JAG vaknat. Jag har sovit USELT inatt men det fattar ju såklart inte mina kidds, V vill upp klockan sex hursomhelts. Så så klart var jag vaken och ringde upp samma sekund!
Grejen var den att V åker till sin pappa idag, (hans helg) Och D ska sova hos min syster inatt. Hon bor i samma stad som min pappa så då tänkte han att han skulle ha D Lördag till Söndag. Hon ska altså vara borta hela helgen!
Det har hänt en gång tidigare, när jag låg på sjukhus.
Så nu är jag ensam i helgen, HELA HELGEN! Vad gör man då!? Vad gör normala ungdommar som inte skaffat barn i min ålder om helgerna? Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja nu får du det svårt ;D

2008-10-31 @ 21:47:45
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0