RIP. Blåis

Blåis var min aldra första bil, jag köpte honom innan jag tog körkort efter att hans första och enda tidigare ägare hade dött och lät min granne köra mig i den om jag skulle nånstanns.. Sen när jag fick körkort och barn så har han alltid ställt upp i alla väder, jag har sålt honom. Sen lyckligtvis har han hamnat hos mig igen! (Jag vet att det här är patetiskt men det är min första bil!!!)

Nu har jag ju krockat med den, och idag konstaterades det att den tyvärr inte går att fixa, jo det går men då skulle man behöva byta HELA fronten och det kostar mer än hela bilen gör gånger två..
Så nu ska Blåis inte rulla mer. =/ (och jag måste köpa en ny bil!!! FAN!)

Han fick iaf lite sken i rampljuset innan han får tömma tanken för gott och nu har han varit med både på tvnyheterna och i två dagstidningar. Önskar han kunde göra sig en ny karriär men han är ju bara en bil...  MIN förstaste bil.


Love you 4ever Blåis!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

RIP blåis. Tack för att jag fick övningsköra i dig.

Må älgen brinna i helvetet

2008-10-15 @ 23:00:12
URL: http://bidragskungen.blogg.se/
Postat av: Linda

men gud ni ...var det du som krockade här vid Bofasterud ???? oj oj oj ...vilken tur att det gick så bra med dig !!!

2008-10-16 @ 08:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0