Skönt med Måndag.

Nu är det äntligen inte Söndag mer. Igår mådde jag så extremt dåligt att jag övervägde att ringa efter en ambulans när jag vaknade. Tur jag inte hittade min telefon, dom hade förmodligen mest skrattat när dom kom hit och insåg att jag bara var bakfull.
Iaf så svimmade jag lite fint, har ju väldigt lågt blodtryck så det är inget ovanligt att jag gör det, speciellt inte efter att ha spytt upp choklad och chips blandat med diverse alkodryck.
Nu känner jag faktiskt att det räcker för ett tag. Jag behöver inte vara full på länge nu! Jag har gjort mitt för i år. Så säger man kanske alltid just på Söndagen men nu är det faktiskt Måndag och jag säger fortfarande samma sak, jag riktigt längtar till nästa Lördag då jag ska sitta i min soffa med tända ljus, varmt täcke, godis och Cola! Jag ska tom. njuta av alla familjära program som "Svensson Svensson" och "Postkodmiljonären" Dessutom är det en dokumentär om den sjuka själen på Kunskapskanalen kl åtta Fredag kväll. Så nu är den helgen räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0