Slappt.

Var vrålhungrig efter jag varit i stallet idag trotts att jag ätit frukost och grejer. Medans jag lagade meten åt jag mackor så maten smakade sådär.. Blev iaf tokigt mätt och kände inte för annat än att sova. Försökte ett tag att synka ihop det hela med Villes middagsvila men han var inte alls med på den grejen. Så nu har jag värmt upp mig i ett väldigt hett bad och dricker kaffe. Ska snart iväg till labbet på vårdcentralen och ta lite blodprover igen då, usch! Inte för att jag har nåt imot själva provtagningen, nålen känns inte ens, (exempelvis i en viss blogg) som vissa vill påstå men själva grejen att sitta där och vänta på nån dryg sköterska och slösa bort sin dyrbara tid känns inte lika lockande..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch det e ju skithemskt med blodprov juh!

2008-10-07 @ 17:31:06
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0