Stormigt.

Det blåser verkligen mycket ute nu! Det riktigt tjuter i fönstren och jag måste verkligen ut med hunden nu! Synd att man inte kunde ge honom deriktiv om att gå och kissa och bajsa i skogen och sen komma hem direkt. Nu lär han ju kunna blåsa omkull min lilla hund! Gick nyss in på SMHI för att kolla om jag bara överdriver eller om det faktiskt är storm.
Men faktiskt så står det sågär i Värmland nu:

Väderutveckling väntas som kan innebära fara för allmänheten, stora materiella skador och stora störningar i viktiga samhällsfunktioner. Allmänheten uppmanas att följa upp ny information på Internet, radio eller TV.
 Just nu är det över 20/sekund! Vi har värst i hela Sverige just nu.. Usch och jag ska ut med hunden, lika bra att ta tag i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0