Snodde en lista.

Snodde en lista från madde! =)


simma - löpa, Simma är skittråkigt! Löpa är iaf skönt när man har kondis till det.

ful & lycklig - snygg & olycklig, Inget vidare att vara snygg om man inte drar nytta av det..

plugga - jobba, Tyvärr ska jag ju plugga nu men att jobba och få pengar den 25te är ju skönast! Man mår bäst av att
jobba tror jag, iaf jag.

bada - duscha, Bada såklart!!!!!!!!

jordgubbar - banan, Jordgubbar är gott på sommaren, men jag skippar tillbehöver (grädde och socker) som en del har på! usch!

lakrits - vanilj

gina tricot - h&m

sola - badapool - havet

skidsemester - solsemester

singel - förhållande, Hur mycket man intalar sig själv att det är så underbart att vara själv, och det är det bitvis! Så är jag nog ändå gjort för att dela livet med någon.

planering - spontanitet, Livet ska ju innehålla båda!

glass - godis

stökigt - organiserat, Jag gillar såklart att ha det städat men jag har det tyvärr stökigt överallt, hemma, i bilen, i huvudet och i hjärtat.

bio - teater

svensk sommar - charter, jag har ju aldrig varit på chater men Svenska sommarkvällar är ju underbara!

julafton - midsommarafton, Jul med familjen och midsommar med vänner/pojkvänn.

inga barn - 12 barn, jag skulle inte byta ut mina barn mot något i världen men tio till?? Vilken mardrömm!!

skånska - göteborgska

silikonbröst - fettsugning, skulle nog behöva båda!

landet - storstan. storstan är trevlig ett par timmar.. sen vill jag hem.

make up store - maybelline

desperate housewives - sex & the city

romantiskt
- dirty, fast det kanske beror på vad det gäller då?

kaffe - te

marabou - lindt

gorby's piroger resten av livet - big mac & pommes resten av livet

banta - träna

the body shop - dove

farlig kille - snäll kille, han kan väl vara snäll även om han är farlig? Va? haha

shoppa på nätet - shoppa i butik

lyx
- budget

fota - bli fotad

förfest - efterfest

tidning - bok

ge -

string - hotpants

förrätt - efterrätt

falafel - kycklingsallad

pizza - kebabtallrik

kyckling - fisk

blind - stum

kramas - pussas

hemmafest - utgång, fest är alltid roligast! På krogen händer väl inget skojigt!

skräckfilm - romantisk komedi, Jag HATAR romantiska komedier!!

mcdonalds - max

pommes - potatisgratäng

popcorn - grönsaksdipp

drinkar - öl

grabbkväll - tjejkväll, Ärligt svar iaf!

frukt - grönsaker

hund - katt

brunutansol - solarium

zara - topshop inget utav dom egentligen men topshop är fult!

kjol - shorts

vitt vin - rött vin

zlatan - henke

familj - vänner, man ska ha båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0