Utmaning.

Utmaning

Jag har blivit utmanad av enungman!

Regler:
# Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
# Berätta 7 saker om dig själv.. både alldagliga och knäppa
# Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
# Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

  1. Jag ÄLSKAR fiskbullar. (kanske ingen nyhet.)
  2. Mitt favvoserie var och kommer förbli rederiet.
  3. Jag är väldigt rädd för att dö! Eller att nån jag älskar ska dö.
  4. Jag drar igång stora projekt men avslutar dom sällan.
  5. Jag har aldrig flygt flygplan.
  6. Jag äter antingen supernyttigt eller superfel, lite varannandag..
  7. Jag har bara haft tre förhållanden, dom har iofs varat ganska länge!

Så.. Jag tänker inte "utmana" 7, utan "utmanar" istället alla er som läser detta.. kopiera rakt av som en del av er brukar göra eller skriv en egen och länka hit..


Kommentarer
Postat av: tommpa (enungman)

Kul att läsa såna här listor ju :)

2008-10-31 @ 12:46:13
URL: http://enungman.se/blogg/
Postat av: Sandrah

Då är vi lika då.. jag äter också sådär antingen eller ;D

2008-11-01 @ 21:29:28
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0