Bilder från Lördagen.

Jag vet inte RIKTIGT vad vi sysslade med i Lördags men här är lite kort från min mobil:

Hemma för att bevisa min sk blondering i ett mms till en kompis. i väntan på sällskap.


Vi åker taxi VÄLDIG långt typ jättemånga mil.


Det obligatoriska taxichaffiskortet, han tyckte nog att vi skulle åka lite konstigt långt. Men som han sa så fick vi även åka till Stockholm.


Åker taxi här.


:D


Det här kortet antar jag togs är när i ska åka hem typ klockan fyra och väntar på ta x i n, det var ISKALLT.




Sen somnade iaf jag på tre sekunder med tvn på, vaknade med den på vid tiotiden. Kände mig fortfarande full men inte alls så bakis som man skulle kunna tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0