Fredagstajm.

Nu är det min barnlediga helg och jag är rätt mör i kroppen. Ett glas vin skulle nog räcka för att jag skulle däcka omgående.. Men så säger jag alltid och inte däckar jag för det! Trötthet kan gå över fort!
Nu ska detta bli en lugn tv-kväll så om jag däckar nånstanns så blir det i min egna soffa.

Jag önskar då verkligen att jag hade något roligt att skvallra för er om men jag har tyvärr inte det! Det enda "roliga" jag sett i veckan var en kvinna som bar en sorts tygförklädd korg/väska/alternativt boende på sitt huvud. Altså som de gör i afrika. Kvinnan såg ut att ha afrikanskt ursprung men jag har aldrig sett nån gå med sådan packning live så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0