Funderingar.

Jag vet inte om det är så intressant att läsa min blogg just nu för det händer inte värst mycket i mitt liv.
Idag har jag inte gjort värst mycket, hade tänkt tillbringa förmiddagen i stallet men ska ta det efter fyra istället.
Istället går jag hemma och plockar lite, har sett över ytterklläderna till barnen nu när det är höst. Funderat på förhållanden och pratat i telefonen. Har försökt klämma en finne oxå men den är en sk inombordare och verkar inte mogen, hoppas den inte försvinner bara för jag vill inte bli snuvad på denna!

Jag ska aldrig gå in i en relation och tro att jag kan ändra på en människa. Jag har inte gjort det vad jag är medveeten om men lite så gör man kanske alltid. Är man inte nöjd med hela paketet på en människa så kan man lika gärna strunta i att bli tillsammans. Sen lär man ju såklart känna personen mer med tiden men det är väl där det där dejtandet innan passar bra, lärakännafasen. Ha inte så bråttom!

Har även funderat på lite andra saker men dom är nog verkligen ointressanta att läsa om, exempelvis om det är snyggt att ha en centimeret utxäxt på håret? Min pappa säger det, jag vet inte..

Nu ska jag bädda ner V i vagnen och gå ut nånstanns och gå en långtur med mina fyrbenta vänner innan det är dax att hämta D på dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0