Han försöker, men det går inte.

Idag ska jag invänta att Vs pappa kommer och hämtar honom. Sen ska jag städa och åka till stallet. Lite myskväll med min dotter blir det men inte för sent för imorgon ska vi upp tidigt och ha fixardag i stallet ju! Sen ska D få sova hos sin moster! Det ser hon verkligen fram emot! Hon har planerat vilka dvdfilmer hon ska ha med och det blir väl en lördagsgodispåse oxå.

Sen blir det utgång på kvällen då, när vi är klara i stallet och så! Vore kul att hinna med Krks horseshow en sväng oxå men det är mycket denna helg!

Jag har en påse med grisöron på hatthyllan. Min hund är lite mer än 30 cm hög, och nu försöker han klättra upp får att nå dessa. Det är gulligt, men det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0