Hundkoll.

Var ute med hundarna nyss och D tjatade på mig att få hålla i Bäbis koppel. Bäbis drar förbannat i kopplet när han är på det humöret så om en litet barn ska hålla i kopplet så kommer den flyga som en vante. Men så höll  hon i kopplet och jag i hennes hand så jag iaf kunat skydda henne från att ramla och inga andra syntes till så skulle Bäbis bli lös så var det inte hela världen.
Men när hon höll i kopplet så gick Bäbis snällt brevid henne som den mest dresserade jycken! Han drog inte ens mot sin favoritkissstolpe! WHAT?
Inte en enda gång drog han åt något håll och här håller jag på att få armarna ur led!  

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha hon har tekniken =)

2008-09-12 @ 18:27:12
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0