Jag dör.

Tänk er en lya med följande inredning:
Kinatecken på gardiner och prydnadskuddar (i badrummet finns såklart dessa tecken även på handdukarna), glansigt överkast från ellos, glasbord vid skinnsoffan, tvmöbel från jysk, spetsduk på glasbordet, terakottafärgade väggar alternativt lejongult. Plastblommor, cocacola flaskor i bokhyllan, tavlor på konstiga gråtande tjejer, jägermisterflaska som prydnad. Små nallar som dekoration ihop med ett kort eller en ros.

KAN DET BLI MER HEMSKT? jag skulle kunna sprinna vidare på det här men jag vet att jag tagit upp temat tidigare. Men idag såg jag denna inredning i en bilddagbok och fick en kraftig flashback.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha jag har också colaflaskor i hyllan ;D

2008-09-16 @ 09:09:13
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandrah

jag kommer nog inte tycka det kvittar när jag får nästa barn :) tycker det e skitkul att se deras utveckling och filma o så =)

2008-09-16 @ 17:42:50
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0