Kvällens film.

Funderar på att se:

Amerikansk komedi från 2001. Hal Larsen är en ytlig kille som bara ser skönhet i supermodeller och omslagsflickor. Det första han ser hos en kvinna är utseendet, och han kan inte ens tänka sig att dejta någon som inte har en perfekt kropp. Men efter att ovetandes ha blivit hypnotiserad gör han en helomvändning och träffar Rosemary. Den överviktiga Rosemary har allt Hal INTE letar efter, men i sitt hypnotiserade tillstånd ser han Rosemarys inre skönhet och det är kärlek vid första ögonkastet. Men när hypnosen bryts tvingas han konfronteras med sina egna ideal och lär sig en viktig läxa.

I rollerna: Gwyneth Paltrow, Jack Black, Jason Alexander, Joe Viterelli. Regi: Peter & Bobby Farrelly.


Det kunde ju varit jag den där Rosemary. Nu ska jag bara vänta på att nån ska hypnosbehandla nån ytlig kille åt mig. Inre skönhet, det har jag fan massor av! Mohaha.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vilken film? Old school? Den är bra!

2008-09-05 @ 21:05:03
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0