Lilla Gumman.

Idag gick bil nummer två sönder så jag drog tummen ur röven och ringde till Lecab. För att byta bil nummer ett. Rörigt?
Iaf där min bil, dvs bil nummer ett står nu. Ville dom byta in den mot en V70, mja.. dels drar den för mycket för mig och så att den var automat.
Så då ringde jag till Lecab iaf frågade om jag kunde komma in med bilen och få förslag till byte.

"Kan jag det, jag vill inte lägga pengar i mellan, kan man göra så?" (kanske lät lite ynklig)
Han svarade...
"Men Lilla Gumman, klart du kan."

Haha säger man så? Lilla gumman.  OK Ska vi köra den stilen så förväntar jag mig en väldigt fin bil!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha så säger han här på torggrillen hela tiden, "gumman vad vill du ha nu?"

2008-09-15 @ 19:50:35
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0