Min vecka.

Jag ska återge er min vecka.

Måndag.
Min mamma kom hit från Gbg och jag hämtade henne på tåget klockan två, för att fördriva tiden gick jag på stan i tre timmar.

Tisdag.
Vaknade av att mobiltelefonen ringde hysteriskt, klockan hade inte slagit sex än så jag tryckte bara bort nummert och försökte somna om. Det ringde igen och vid det laget hade jag redan nojat över vem som eventuellt hade dött så jag svarade ganska snabbt.
Det var nån kille som ville köpa bilen. Tycker inte man ringer så tidigt då! Iaf så skulle han ha bilen så han försökte få tag på en tågbiljett från småland hit för att hämta den. Gick inget vidare för honom så tillslut kom vi överenns om att mötas i Mariestad klockan nio på kvällen. Dagen gick åt att sanera bilen, se över vinterdäck och navkapslar.
Åkte sen mot mariestad, sålde min skitbil på en mörk parkering. Killen var superspeedad. Bilen spikade som fan när han provkörde, min pappa skyllde på motortvätten som vi gjorde för en månadsedan. Jag fick pengar, han fick bilen. Han har inte hört av sig så nu börjar jag slappna av.

Onsdag.
Var på Mariebergsskogen med barnen och min mamma, sen var vi in till stan och jag köpte batterier till kameran och en kameraväska. Löste in lån på banken som jag haft på bilen. Fick fylla i en lapp om vart jag fått pengarna ifrån, jag skämtade på mitt vanliga opassande sätt om att jag rånat banken brevid men dom hade inte mer pengar än såhär där. Men tanten i luckan log faktiskt lite.
När jag var i stallet så upptäckte min pappa att någon kastat in en sten genom framrutan på min andra bil så det var glas i princip i hela bilen.

Torsdag.
Handlade på willys, hade ju ingen bil ännu så vi tog bussen dit ALDRIG MER. Åk inte till Willys vad ni än gör! Inte en på nån månad, dom bygger om därinne och då är dom inte på en sak i taget utan smågrejar i hela jävla affären, har små konferanser med pallbackar och är allmänt dryga. Byggarbetarna är inte ens snygga och dom har praktikanter med sig som mest flinar och är förvirrade. Tom. jag snäste ifrån därinne.
Kvällen ägnade jag åt att städa ut glassplitter ur min lilla bil, blev lite blodspill men tillslut fick den en ny ruta och en ny drivaxel så nu tuffar den på som den brukar.

Fredag.
Har kört mamma till tåget och gjort en drive i stallet. Resten av dagen blir inte avancerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0