Missförstånd.


ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

hey

sälen säger:

hej dragiss

sälen säger:

jag har haft dataproblem ett tag, hade ingen produktnyckel

sälen säger:

men nu så =)

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

vad händer?

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

jaha

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

jag har maialt dig en gång

sälen säger:

vad skrev du då?

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

skickat sms på mina snygga ben

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

och sen är du aldrig på nätet

sälen säger:

jasÅ?

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

haha

sälen säger:

det får du göra igen

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

fick du inte mitt mms?

sälen säger:

det har jag ju inte fått

sälen säger:

nej

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

lol

sälen säger:

var jag full då tro?

sälen säger::

minns inte

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

tur för mig då

sälen säger:

när då?

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

vetefan

sälen säger:

JAHA!!!!!!!!!!

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

några dagar sen

sälen säger:

VAR DET DU!?

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

haha

sälen säger:

HAHA

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

ja

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

satt i soffan

sälen säger:

jag trodde det var min syrra!!

sälen säger:

som hade fotat sin kille

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

var allmänt uttråkad efter jobb

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

HAHAHA

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

LOL

sälen säger:

det var ju inte från ditt nummer?

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:

jo

ДРАГАН | Flyttat till Göteborg säger:
mitt nya nr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0