Nehä.

Igår la jag ut Emmaljungavagnen på blocket och har blivit nerringd. Den första ringde 15 minuter efter att annonsen publicerades. Så nu får jag vara inne idag och tvätta vagnklädseln. Köpare nummer ett som ringde ska komma och kolla på den klockan fyra.
Sen ska jag även sätta ut den andra vagnen på blocket, med babyskydd och så.  Pengarna ska sättas in på min IKEA kredit.. Inte så roligt hade heldre gjort något skojigare. Men skönt att bli avmed den där skiten.
Igår var det jävla skönt väder. Hade ingen lust att gå in på kvällen. Idag verkar det vädret vara ett minne blott. Så synd jag behöver solenergi.

Sen hörde jag en annan sak som gjorde mig lite ledsen :/

Nu ska jag fundera ut lite vad jag ska göra när tvättningen är klar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0