Ni som skriver att jag skriver för lite om mig själv, här har ni!

Vilken mat äter du ofta? 
Mycket fisk, grönsaker och kyckling. Låter ju nyttigt? Men jag äter mycket skit utöver det med!

När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Beror på vem som håller i kalaset. Är det nån i familjen så är det klart jag hjälper till men är man mer officielt inbjuden så passar det dig inte att ta över värdens jobb. Rätt ohyffsat!

Var sitter du helst och bloggar?
I soffan..

Köper du ofta Triss?
Nej jag har faktiskt en trisslott med vinst på här på skrivbordet som jag fått i present men inte lämnat in.. Så vinsten har gått ut.  Var iofs bara 25 kronor.

Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Jag har ju inte varit ute och rest direkt. Men Danmark är alltid en hit!

TV-kanal du tittar mest på?
Svt.

Klädbutik?
Tradera? Carlings eller Hm.

Inredningsbutik?
IKEA.

Godis?
Chokladpraliner,  alltid godare ju mer de kostar. Det är faktiskt sant!

Stad?
Karlstad alla gånger. Jag älskar faktiskt den här staden!

Dryck?
Kaffe vatten och vin. I den ordningen med.

Musik?
Jag lyssnar på mycket musik men ingen speciell sorts.

Tv-serie?
Cityakuten.

Träning?
Ingen alls längre, det saknar jag men thats life. Hinns inte med.

Bakverk?
Jag hatar att baka! Bakar högst tre gånger per år i samband med födelsedagar.

Kaffe?
Mycket och ofta. I alla former, kallt, varmt, svart, mjölk, grädde. Dock aldrig med socker! Det smakar inget vidare!


Fler frågor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0