Offer efter bilmärke.

Jag kommer aldrig bli nån bilhandlare den saken är säkert. Jag var ju som sagt på lecab förut idag och kollade om det gick att byta in min bil. Det var en gubbe där som jag fick prata med, han var snäll och berättade livshistorien om sina barn. Jag pekade på en bil för 200 000 och frågade om jag fick byta mot den, han log.
Iaf efter att han hade funderat, hämtat en till kille, funderat lite till hämtat ännu en kille. Så kom han tillbaka till mig och min son som vid det här laget kröp mellan bilarna i bilhallen (sjukt att dom kan ha så rent golv.) han pratade lite mer om sin dotter och sen tillslut klämde han ur sig att du ska nog prova att lägga ut bilen på blocket istället så du får ut mer pengar. Om jag vore din pappa så skulle jag sagt det till dig, även om min chef skulle sparka mig om han hörde detta och även om jag inte är din pappa. Sen pratade han lite till om sin dotter. Hajade inte riktigt grejen, kanske han nyss kommit på att hon är vuxen.
Men efter ett jädrans tölande om att "du får INTE skriva ut ditt telefonnummer på annonsen, det kan ringa galningar mitt i natten." Så släppte han iväg mig. Men då vände jag mig om (min dumma jävel)  och frågade vad han tyckte jag skulle ange för pris för att få den såld lite smidigt och snabbt.  Då fick jag såklart höra lite mer om hans barn och blaha blaha men tillslut så kom jag då hem, la ut biljäveln på blocket. Följde hans råd med pris och jag la inte ut mitt nummer!
Nu får jag konstiga mail istället, är uppe i över tjugo svar bara efter några timmar. Den här sonen kommer och kikar imorgon iaf. (hans pappa lovade att han sonen skulle komma till mig efter jobbet, sonen har tyvärr inget namn.)
En annan mailade och skrev typ. "JAG TAR BILEN, JAG HÄMTAR DEN IMORGON HOS DIG." ja vart annars..?
Men då blev jag lite rädd.. Ska dom inte fråga lite saker först? Eller ska jag bli mördad? Är det såhär mördare gör? Svarar på bilannonse på nätet? Väljer ut sina offer efter bilmärke?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan nog vara lugn, för du har väl inte skrivit ut vart du bor? Lr? :O

2008-09-17 @ 10:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0