Roligt.

D team. säger:

Detta får mig att tänka på en rolig sak

sälen säger:

ja
D team. säger:

Med min polare

D team. säger:

Jag skulle skicka pengar till hans konto

D team. säger:

Så jag la in nån tusenlapp och skrev sexbetalning

D team. säger:

För skojs skull

D team. säger:

Som meddelande

D team. säger:

Doxk, så skulle han då få socialbidrag

sälen säger:

haha

sälen säger:

såg soc det?

D team. säger:

Och gå på möte och redovisa

D team. säger:

Sitt konto

D team. säger:

Lol

D team. säger:

Ja

D team. säger:

Vey du vad han sa

sälen säger:

nä?

D team. säger:
Jag kan inte förklara detta på ett bättre sätt än att jag har en mkt skadad vän...etc


Ps.
(jag förväntar mig att christiano hör av sig.)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

HAHAHA va pinsamt :D

2008-09-05 @ 21:08:57
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0