Tisdag.

Vid den här tiden är jag som tröttast. Mellan fem och sju. Då det är mest att göra tyvärr, middag, badning, Sen när alla andra sover så blir jag hur pigg som helst! Så onödigt! Hade skitsvårt att somna igår, låg och vred mig i flera timmar. Idag känns det som jag däckar tidigt men så säger jag varje kväll runt den här tiden. Ska bädda ner mig i soffan sen iaf, avrunda det hela tidigt.
Var med pappa till universitetet förut. Han skulle ha nån föreläsning så jag muppade runt och kände mig malplacerad. Efter ett tag landade jag i cafeterian för att värma välling till Ville. Höll på att inte bli av med killen som jobbade där han var visseligen jävligt söt  men tyvärr var det knappast mig han var intresserad av.
"hur gammal är han? ooohhh nio månader, är han din? va?" Sen BÄBISSPRÅK i oändlighet. När jag trodde jag kommit loss så kom han efter oss.
"Blev vällingen bra? Jag tror det var lagomt iaf, gillar han den? va? åh han äter nu!"
Synd att han inte bad att få vara barnvakt oxå!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej SaraSeal!

Jag heter Daniel och är en av människorna bakom www.singelplus.se Nu har vi äntligen lanserat sajten som är ett community för alla slags föräldrar men i synnerhet för singelföräldrar! Jag skulle vilja erbjuda dig en längre tids gratis medlemskap, kontakta gärna mig på [email protected] så berättar jag mer. Hoppas vi hörs!

Mvh Daniel Möllberg

2008-09-16 @ 17:56:55
URL: http://www.singelplus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0