Uppdatering om Semper.

Jag var skitnervös när jag ringde. Jag är inte sånhär egenligen, som ringer och klagar på saker. Men vafan jag har ju inget att göra?

Har för att slippa sitta på Tingsrätten hela dagen hållt mig nära telefonen nu efter klockan tolv. Jag har ett ärende på tingsrätten som var färdigt i maj men fortfarande fattar inte alla myndigheter detta så jag får be dom skicka runt domslutet för tredje gången gillt nu runt till alla andra instanser. Låter lite kryptiskt kanske men det är så jävla tröttsamt att man ska behöva göra myndigheters jobb åt dom! Tänk om jag vore en mindre driven person, då skulle det vara kaos nu.

Så Semper då, hur gick det? Fick jag 200 barnmatsburkar i kompensation?
För det första så fick jag vänta i kö i en evighet, kanske inte bara jag som blivit en kärring och sitter inne vid telefonen?
Men iaf när hon väl svarade så blev jag lika snäll och mesig som vanligt men fick ändå mitt ärende presenterat, jag fick läsa upp nått nummer på burken och hon skulle kolla med tillverkaren blahablaha när den är gjord och om andra burkar i samma order var dåliga och sen skulle hon skicka en varucheck åt mig!! Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0