Dörrknackare.

Jag hade gjort en såna GODA smörgåsar med ost sallad och kräftstjärtar på. Då kom en man och ringde på min dörr och förstörde min lyxkänsla. Han gav mig en lapp där det stod att hans tre månader gammla dotter var hjärtsjuk och måste opereras och han hade inga pengar till operation. Sen visade han mig teckningar som jag antar att han ville sälja, jag svarade väldigt snabbt att "Nej jag har inga kontanter hemma, hejdå."
Så jävla lågt att säga att man har en sjuk bebis! Nu kommer jag inte få detta ur min spökhjärna på länge, jag ser den där stackars bebisen framför mig.
Jo jag vet såklart att det inte finns nån bebis, för det första såg han ut att vara 60 år och för det andra så är läkarvård gratis för barn i sverige och det låter ju långsökt att han åker till ett annat land och tigger pengar.

Hade han inte hittat på den där historien om bebisen så hade jag tagit mig tid och TITTAT på teckningar, dom var säkert jättefina, men nu blev jag bara äcklad.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

så hemskt att de hittar på

2009-09-19 @ 20:28:00
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0