3dje Advent

image46
Vi var över hos grannen och fick adventsfika, massa olika bullar och kakor så jag syndade för ett helt år och åt även i akuthunger en stor mjölkchokladbit på stan, annars är jag VÄLDIGT sugen på cocacola, är galet förtjust i lightcola och det är faktiskt för att det smakar så mycket godare än den vanliga colan. Alla säger ju tvärt om men jag är väl lite udda då.
Så nu ska vi snart äta mat iaf, ska bli gott sen ska jag ta det lugnt resten av kvällen, vi gick in till stan förut för att lämna böcker på bibloteket som var stängt... Man är helt låst utan bil, kan inte vara impulsiv och hitta på saker. Jag brukar inte planera så mycket innan utan mer ta mig friheter som att åka till Maxi¨på kvällen, haha man är kanske lite lättroad men det kan vara lagom mycket äventyr för en mamma att få gå på Maxi en kväll och kolla på saker ovh köpa med bröd och mjölk och chips hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0