Året 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jobbade med utvecklingsstörda

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej jag tror inte jag hade något

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Inga

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nej

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
5 December

8. Vad var din största framgång 2007?
Min son

9. Största misstaget?
Kreditkortet, haha

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bröt revbenet

11. Bästa köpet?
Barnvagnen

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Babysaker, Doris och hästen.. Hemmet med kanske .. och BILJÄVELN

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina barn, andra med såklart

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Jag minns ingen

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Nej tror inte det, är lycklig dock

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget speciellt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat

18. Hur tillbringade du julen?
Den blir hemma med närmsta familjen

19. Blev du kär i år?
Ja på sätt och vis

20. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag åkte hem från BB och fick tårta och lagad mat hemma

21. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja säkert men inget som toppar min bebis!

22. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Mjuk... Mjukisbyxor har säkert tio par

23. Vad fick dig att må bra?
Vara i stallet och mysa med barnen.

24. Vilken kändis var du mest sugen på?
Äter inte kött

25. Vem saknade du?
Ingen direkt

26. De bästa nya människorna du träffade?
Vilgot



De här glassarna var årets nyheter 2007,             En iaktagelse från min sida!

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0