Dan före doppardagen

Men här ska inte doppas! vi har bara handlat mat som vi äter eftersom vårt julfirande ska bestå av mig, Lars, Doris och Ville. Ingen av oss äter skinka, sill eller ägghalvor ändå...
Vi ska ha potatisgratäng, köttbullar, prinskorv, lax till mig och rödkål, röbetsallad och så har jag köpt en färdig jansons haha. har aldrig provat den maträtten eftersom jag varit vegan under så lång tid, kanske inte kommer att gilla det men jag ska prova!
Sen åker vi till min pappa på juldagen och äter ett normalt julbord.
Igår var vi på IKEA och jag fick ett köksbord i julklapp.. Ska möblera om det här idag eftersom det är en aningens större än det förra.. Sen var vi på Maxi för att handla maten, glömde alla vanliga varor som tvättmedel och toappaper så det får bli en tur i affären idag igen!
Nu ska jag duscha bara lilla Ville vill sluta äta, sen är det städning som gäller.. Julstädade i veckan tyckte jag, sådär grundligt men det synns inte ett spår av den renligheten idag, skumt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Har du slutat vara vegan nu?

2007-12-23 @ 14:42:33
Postat av: Sandrah

Nej eller hur försvinner spåren av städning snabbt.. :(

2007-12-26 @ 14:16:41
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: saraseal

Bloggsvar:

Nej jag äter fisk och fågel nu! mest fisk, men de andra äter ju kött Doris ÄLSKAR korv...

2007-12-31 @ 16:36:57
URL: http://saraseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0